Borgerservice og Jobcenter

Borgerservice på rådhuset

Du kan møde op på Rådhuset og få hjælp i Borgerservice, men på grund af coronavirus er alt ikke helt som det plejer. Vi skal stadig passe på hinanden ved at spritte af, holde afstand og undgå store forsamlinger. 

Vi kan klare rigtig meget i telefonen og vi opfordrer dig derfor som udgangspunkt til at ringe på telefon 76 29 29 29.

Du kan også klare en masse hjemmefra via vores mange digitale selvbetjeningsløsninger, som du finder her

Hvis du har brug for at møde fysisk op for at få hjælp, beder vi dig om at bestille tid på forhånd. På den måde kan vi gøre ventetiden og køen kortere. Du kan bestille tid hos Borgerservice til

  • Pas
  • Kørekort
  • NemID
  • Folkeregister
  • Sygesikring
  • Boligindskudslån til private og boligforening
  • Indrejse
  • Rådgivning og enkeltydelser
  • Pension
  • Legitimationskort
  • Digital fritagelse
  • Byggesag

 

Rådhusets åbningstider er:  
Mandag-onsdag kl. 10-15
Torsdag kl. 10-17
Fredag kl. 10-13

 

Kontakt til Jobcenter

På grund af coronavirus er alt ikke helt som det plejer. Du kan møde fysisk op i receptionsområdet på Jobcentret, men vi skal stadig passe godt på og overholde retningslinjerne ved at holde afstand og undgå store forsamlinger.

Vi kan klare rigtig meget via mail og i telefonen. Vi opfordrer dig derfor som udgangspunkt til at skrive eller ringe til os.

 

Du kan kontakte os via mail: jobcenter@horsens.dk.

Bemærk, at mailen ikke må indeholde personfølsomme oplysninger.

 

Du kan kontakte os på telefon 76 29 47 00.

Jobcentrets åbningstid er:

Mandag - onsdag kl. 9-15

Torsdag kl. 9-17

Fredag kl. 9-13

 

Bliver ydelse fortsat udbetalt og kan der søges om ydelse?

Ja. Jobcentret sørger for, at ledige fortsat kan modtage deres ydelse.

Hvis du bliver ledig, kan du tilmelde dig som ny-ledig enten via jobnet, telefonisk, ved et fysisk brev til Jobcentret eller ved personligt fremmøde i Jobcentret.