Vis emner under Forside

Horsens Byråd har den 28. marts 2017 vedtaget Regulativ for visse MILJØFORHOLD VED BYGGE- OG ANLÆGSARBEJDE i Horsens Kommune der regulere midlertidige aktiviteter som for eksempel nybyggeri, vejarbejde, facaderenovering og nedrivning, der støjer, vibrerer og støver.

Regulativet kan læses i sin helhed ved at klikke i den grå boks i højre side

Anmeldepligtige midlertidige aktiviteter skal meldes til kommunen senest 14 dage før aktiviteterne påbegyndes.

Du anmelder aktiviteterne ved at udfylde og afsende nedenstående elektroniske formular eller ved at udfylde og indsende et anmeldelsesskema til serviceteam@horsens.dk. Herefter har kommunen 14 dage til at behandle din anmeldelse. Hvis ikke du hører fra os inden for denne 14-dages-frist kan den anmeldte aktivitet påbegyndes som planlagt.

Formular til anmeldelse af midlertidige miljøaktiviteter



Hvor skal aktiviteten foregå?

Bygherre

Byggeledelsen

Arbejdets varighed

Forebyggelse af forurening og gener

Dispensation


Supplerende oplysninger

 
Indholdsansvarlig Tina Stabell Olesen, to@horsens.dk